EM Sverige vs. Grekland

Fotboll ikväll, alltid lika kul varje gång det blir VM eller EM, skapar en sån stämning bland folk och en gemenskap. Vet inte så mycket om hur svenska laget ser ut iår. Det jag vet är att Zlatan spelar och Henke, det är nog bra. Fast Zlatan brukar ju inte spela så bra, iaf när det kommer till att spela för Sverige, då ska han alltid suga, men vi får hoppas på de bästa.
2-1 rill Sverige?? Vad tror ni?

Vilket jävla blåsväder det varit hela dagen idag usch. Gick till skolan idag efter flera dagar av slapphet, skönt med omväxling. Köpte ett paket cigg på vägen. Lite kul, hade inte rökt sen i fredags tills idag, ganska coolt. Fast mitt humör har inte varit de bästa dessa dagar utan, haha att cigg kan förändra än så mycket. Smartare hade ju varit om jag inte hade köpt utan fortsatt att inte röka, men det ska vara jag att alltid fucka till allt.
Alla studenter i skolan hade mösspåtagning idag med champagne och grejer. Så kom de ut på trappan och sjöng lite student sånger för oss, mys. Riktigt snygga mössor hade de med, skrek sönder mig när broshan kom ut på trappan, utskämning nummer ett :P Men de ska vara jag de.

Jag har blivit helt youtube nörd, sitter och kollar in varje klipp som finns på den sidan tror jag. Men det finns verkligen allt där, har ju själv en massa videos jag lagt ut där :) Har nu sammanlagt med alla videos jag lagt ut typ 49 000 views :D
Funderar på att starta en video blogg där, får se hur det blir med den grejen :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Det ska jag med! :D

2008-06-10 @ 18:32:46
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0