Everything changes

Hello!
Ett tag sen jag skrev.
Just nu lever jag ett väldigt slappt, i skolan har vi inget kvar att göra, ändå så dras man dit för inget. Så skönt det ska bli med sommarlov nästa veck, bara 8 dagar kvar, sen frihet.
Det var grillkväll igår för hela vår lilla skola, ganska mycket folk som dök upp, de var mys. Blev lite öl, grillning och cigg, slappt med trevligt.
Påväg hem till Emma sen gick vi förbi kyrkogården som hade satt på sina sprinklers för vattning. Helt spontant kom jag med idéen att det skulle vara kul om vi alla, jag, Emma och Malin badade lite i sprinklarna. HAHA, and we did. Fett kul, kändes som en galen film, hahah! Måste vi göra igen!
Ingen skola idag blev de, vi hade bild och dans vilket jag kände at jag kunde stå över.

Jag går och är nervös hela tiden, eller jag känner att det är något som ligger under ytan som väntar på att komma fram, och jag vet varför jag känner som jag gör. Mitt beslut om att få en egenläghet kommer att fattas nästa vecka den 11: de. Känner att detta beslut är mycket avgörande oavsett beslut, men får jag ett nej vet jag inte vad jag gör.
Ett ja är vad jag behöver i mitt liv, en fet jävla förändring som behöver ske nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0