Hot weekend!

image61Fredagen
Sannerligen! Det har varit en otroligt varm och härlig helg, fylld med events och värma. Min helg har sett ut såhär.
Fredag; Gick till skolan med bror, han var med på psykologin. Fick reda på mina betyg i några ämnen. Det blev MVG i psykologi och VG i Engelska. Känner mig nöjd, fast det hade suttit gött med MVG i engelska, men får kämpa nu i trean för de i engelska B. Men MVG i Psykologi känns inte fy skam.
Skippade franskan sen, har ändå fått mitt betyg i de så sket i den. Jag och bror drog istället ner på stan och shoppa. Fick ju mina cash så ville shoppa loss lite, ville också unna mig något då jag hade fått så fina betyg.
Det blev ett par sweat pants på Bully, tights och tunika på kappahl. Bra köp om jag får säga de själv.
Påväg till matsalen senare sålde de ut film, köpte mig den underbara filmen, "Timmarna", grymt bra film.

Till kvällen senare blev de Rix FM. Jag, bror, Rita och Frank cyklade ner till stångebro. Tyvärr hade de ju inte gjort reklam om när det började så vi kom fett försent och missade typ allt. Missade lilla Amy, haha! Det vi hann se var typ sugiga Takida, orka de! Sen drog vi vidare till tivolit där Rita vann en massa tröstpriser xD
Jag och bror drog oss senare, åkte förbi stan och köpte med oss mat ifrån donken och subway. Gött!!




___________________________________________________________________________

Lördagen
På lördagen blev det att åka ner till hamnfesten som var och kolla in Maria som skulle göra teater. Värsta sött var de att kolla på. Hon är så duktig, min lilla Maria. Fanns allt möjligt där att göra, letade efter grattis grejer man kunde ta men utbudet var inte så stort, fick med mig en expressen hand iaf. Lotta provade på att åka vattenscoter, såg kul ut.
Det var en väldigt varm dag och solen låg på hela tiden, kom kom vackra bränna.
Georges och jag solade också, en kvart varje dag ska tydligen vara bra för en bränna :P
Det blev filmkväll hos Lotta senare. Vi käka tacos och åt god rabarberpaj, MUUUMS! Vi kollade på "John tucker must die", LOL! Älska high school filmer, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0