Look what they've done to my blogg.

Jaha, så har det fixats och donats i bloggen, bytt plattform och shit, men I guess denna ska vara bättre?
Min helg har bestått av slapphet, och då menar jag verkligen chill. Har inte haft en sånhär helg på länge känns de som när man verkligen inte gjort något utan bara legat däckad i sängen tittandes på serier och filmer. De behövde jag, tid för mig själv.

Igår, lördags, var min mor på Celine Dion. Tur är att man han comviq kompis vilket gjorde att hon kunde ringa mig så jag fick i princip höra hela konserten ifrån mobilen, mycket vackert. Fick min egna lilla konsertet i mitt egna lilla sovrum.
Har kollat klart på "Girlicious" som går på tv, orka följa svensk tv, den är för seg. Blev dock inte tre som de hade utlovat att gruppen skulle bli utan det blev 4 medlemmar i det nya wannabe pussycat dolls bandet, men jag är glad för min favorit kom vidare.

Idag, söndag. Sov till väldigt sent, kollade på filmen "What happens in Vegas", LOL den var rolig :) Har en massa film kvar att se så ska la ta mig tid ikväll att titta. Skola imorgon måndag, men det orkar inte Sophie med, i alla fall inte imorgon. För imorgon har vi tråkig friluftsdag, det gillar INTE Sophie, blää!
Tror jag hellre stannar hemma och inte gör något vettigt. Ser fram emot fredagen, då vi äntligen får sommarlov. Jag ser också fram emot att vara "host" för hela skolavlsutningen. Ser fram emot min kära bror som kommer ta studenten. Ser fram emot all sena kvällar jag kommer kunna ha utan att behöve tänka på skolan. Ser fram emot allt kul som kommer hända i sommar. Ser fram emot att jobba på min bränna och se om jag kan uppnå en fin brun färg på kroppen.

C-yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0