Animal Farm!

Tjabba, Tjena, Hallå!
Sophie här. Håller just nu på och läser boken Animal Farm. Vi har fått i uppgift på engelskan att läsa ut den sen skriva en liten uppsats kring den. Tror nog det kommer gå bra eftersom boken faktiskt är bra. Handlar om en liten bondgård med en masaa djur. Man få följa deras äventyr efter de bestämt sig för att kasta ut Mr. Jones, bonden,  ur sitt egna hus. De vill minsann styra gården för sig själva. En del intriger i boken, konstigt nog är grisarna de som är smart och tar alla besluten.
Fick hela No uppg skickad till mig, så nu känner jag att jag har mer koll på den uppg, skönt !
Ska väl titta till psykologi uppg med och läsa igenom papper, har valt att göra ett fall om sjukdomen Border Line, lär nog bli intressant.

Dagen känns för övrigt ganska seg! Ska väl ta mig ut tror jag och gå runt, det blir skönt.

Skriver senare om något dyker upp :) / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0