Berghs school of communication, next?

Idag satt jag och kollade in olika universitet som finns här i Sverige. Gick ifrån journalistik till fotolinjer som fanns på olika ställen i Sverige, fanns ju verkligen mycket att välja på.
Men sen hitta jag en litet guldställe.

http://www.berghs.se/page/314

Check it out ;)

Här har vi en skola som verkar helt underbar. Den linjen jag vill ta heter,

Bachelor of Arts Degree in Media and Communications, State University of New York, College of Old Westbury,

och då pluggar man ett halvår i Sverige, sen resten av terminerna, 2 1/2 år, studerar man i NEW YORK. Jag svimmade nästan av när jag läste de, NY liksom, min älskade drömstad. Känns helt overkligt att denna linje ens existerar, jag vill så otroligt mycket, känns som mig till 100%!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0