New blogg

Hej!
Så igår fick jag äntligen min laptop som jag gått och väntat på i över en vecka. Är så nöjd med den, min lilla bettan, känner att jag gjorde ett riktigt bra köp. Så dagen igår bestod av att ladda hem en massa program till datorn och pimpa den totalt.
Idag, vaknade ganska skapilgt, sådär vid 11 tiden. Och nu är kl 12.53, alltså har jag inte riktigt upplevt denna dag. Har kollat på avsnitt 12 på One tree hill, säsong 5, OMG kan jag bara säga :O!
Idag är det ju skärtorsdag, alltså ska man gå påskkärring idag, men tror jag hoppar över det iår ^^ Annars så var det ju faktiskt idag, i den kristna tron, Jesus instiftade nattvarden, då det var hans sista natt med lärljungarna.

image1

Känner starkt att jag vill äta godis nu och jag har rätten till de, det är ju trots allt påsk, liksom den mest godisätande högtiden av de alla. ^^

Skönt med lov nu också, vi fick sluta tidigare än alla andra skolor, vi är ju en fri skola liksom :P Vet inte riktigt än hur jag ska spendera lovet, men jag ska se till att njuta av den och sova ut ordentligt.
Veckan efter lovet kommer ju fransoserna :O Känner mig lite nervös inför de, var ju trots allt ett halvår sen vi såg de. Fast nu är ju vi på hemma plan, så det kommer nog vara mer nervöst för de än för oss ! Men det kommer bli en rolig vecka, indeed.

Skriver in lite senare om vad som hönt under dagen, om det nu kommer hända någor ;)
Peace/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0