Plugg, plugg, plugg!!!

Ahh idag har typ hela dagen gått bort, pga av mitt dåliga dygn jag håller uppe. Vaknade inte förens två :O
Har därför inte hunnit uppleva denna dag än ^^
Känner att det finns massor jag borde gör, t.ex PLUGG. Har massor med uppgifter som ska vara klara snart nu efetr lovet och jag borde vara motiverad för att göra de, men ändå får jag den där känslan i magen av att jag inte orkar och att det kommer bli så svårt. Men jag vet att när jag väl kommer igång med arbetet går det alltid bra, bara det att jag måste få igång mig själv!
Har en NO uppg, inte så svår. Man ska typ skriva om ett land och deras resurser och en massa annat, så ett fakta arbete har vi där. Engelska, man ska läsa en bok, sen skriva en analys kring de plus att NO uppg. vi har ska vara skriven på engelska med. So, mediabevakning. Man ska välja en etnisk konflikt i något land sen skriva om de. Har inte riktigt förstått mig på den uppg. är så därför kan jag inte förklara den så bra.



En bild på en helt vanlig frukost till kära mig :) I like avokado^^

Andra bilden; haha i know, i'm a freak, men jag gillar solrosfrön :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0