What u doin'. mooovin'!

Yeah, idag blev det flyttdag!
Vaknade relativt tidigt och började packa. Chockande nog gick det väldigt fort, blev runt fem fulla lådor.
Stort tack till min bror och hans kompis Hampus som hjälpte att bära alla saker över till mitt rum hos mamma.
Med hjälp av två stora kundvagnar gick det fort, och vi var klara efter ca 2 timmar.

Så nu sitter jag här i mitt kära rum igen, med en massa flyttkartonger och ska börja packa upp. Har saknat alla mina goda affisher som sitter på väggarna :)
Om cirka en vecka kommer ju fransoserna, ser fram emot de som fan. Ska ta emot en tjej som heter Alix. Min franska lärare var ju så orolig när jag sa att jag bodde hos min bror och att hon skulle bo med oss, men nu har jag ju det fixat^^ Hon är ju trots allt bara 16 år, ä nog bäst att hon har en vuxen i bilden under resans gång.

Ikväll blir det Gossip Girl, kan inte sluta titta på den serien!
Den har allt, intrigerna, skämten, kärleken, gahh allt! Längesen jag blivit så fast på en serie, fast One Tree hill i hjärtat för alltid :)
Who am I? I never tell....... xoxo/ Gossip Girl. Yeah!!!

Peace / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0