Feels kind of hopeless, when there's no one around

Känslan av att inte ha några känslor inom sig alls är inte kul. Har kännt av denna såkallad ingenting känslan i någon vecka nu. Hmm? Det är så mycket som ligger under ytan och trycker tycker jag och ändå kan jag inte ta tag i de även fast jag vet att de finns där. Det är jobbigt fast ändå skönt. Man ska inte alltid behöva känna något. Heller att man inte känner något och gör det 100 % än att gå runt och låtsas att allt är bra och man är glad eller tvärtom. Jag vet inom mig att det kommer komma bättre tider, så det är bara att stå ut och vänta på de goda tiderna.

Det som får mig att forsätta just nu med livet, så det är på rullning, är musiken. Vad fan skulle jag gjort utan den?
Musiken är min drog och jag är en fet missbrukare av den! Amanda Jenssen skiva får mitt hjärta att bulta hårdare varje gång jag hör hennes röst, den är så underbart bra. Och musiken och texterna får fram de känslor jag inte haft på ett tag.

Ibland blir man bara besviken och det är inte roligt alla gånger!

Kommentarer
Postat av: mingla

Jag har ett skolarbete om just blogging och behöver 10 personer som ska svara på 10 frågor om sina egna bloggerfarenhet. Tänkte om du ville vara med?

2008-05-12 @ 20:49:21
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: mingla

Jag har ett skolarbete om just blogging och behöver 10 personer som ska svara på 10 frågor om sina egna bloggerfarenhet. Tänkte om du ville vara med?

2008-05-12 @ 20:49:51
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0