Host, host!

image57Blä, så har man blivit sjuk. Från att precis ha haft en rejäl pollen snuva så kommer nu istället en jävla hosta + förskylning och ont i hela kroppen. Säkert mina temagrupp som smittat ner mig, hela högen var ju sjuka där!
AHH! jobbigt! Nu är det helg och jag skulle behöva fixa med arbeten som ska lämnas in. Betygen sätts den 22 maj :O
Det blir stressat :/ Men ska försöka och ta tag i de.

Igår bokade Lotta och Jossan biljetter till Storsjöyran i Östersund som är nu i sommar. Ser verkligen fram emot de, min första festival med camping och shit och med vännerna :) Var ju iofs på Way out west förra året, men då fick jag inte med mig någon och det var inte övernattning där, tack gud för de. Saknar den festivalen, verkligen alla bra artister var där! AHH, Kanye West liksom!

Till Storan kommer mycket bra svenska artsiter, och de gillar vi, svenskt ska de va:) Amanda kommer.
På tal om Amanda, henne ska man ju se snart :) Liseberg, 3 juni, de blir mycket trevligt. Träffa folk!
Igår ringde stället jag ska jobba på i sommar, ska jobba juli månad, får 87 i timmen. Har räknat ut i mitt huvud att jag på en månad kommer tjäna runt 12000 kr :O Woho!

Jag är sjuk och vill ha glass, det känner jag just nu. En Ben&Jerrys skulle inte sitta fel, Cookie Dough! Mums!
Men jag orkar inte ta mig bort till affären så det får väl bli att smaska på ett äpple ist och kolla på nya avnsitt av Ugly Betty!


Skivan som går hett just nu är: AMANDA JENSSEN - KILLING MY DARLINGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0