"I wash my mouth with soap before I go"

-Låt av Timo Räisänen!

image44Drinken: Rosa Pantern :)

Igår var det valborg. Vaknade upp med ett ganska segt humör, inte sugen alls på något socialt. Drog bort till mig bror ett tag för att prata ur mig om ingeting men han fick mig på bra humör. Lite cider på balkongen med härlig Broder Daniel musik i bakgrunden och en cigg i handen. Det var de som krävdes för lite uppväckning. Låten "Whirlwind" med Broder Daniel, jag dör av de gitarrerna.
Bestämde mig sen för att dra till Ritas fest som jag var bjuden på. Det hade grillats och gjorts men jag kom lagom till dansandet, vilket inte var så kul, var inte på värsta danshumöret. All musik som spelades var som tur bra, lite för mycket raggaeton ibland, men men. Ring till Ellen sen för att se vad hon hade för sig då hon med befann sig i Ryd med Amanda och Anna. Svängde förbi de en stund och fick mig en nice drink; Rosa Pantern. Nästan min favvo asså! Det blev lite kortspel, högre lägre, haha 7 klunkar på raden :O haha!
Kvällen blev iaf lyckad, tur de!


Idag, första maj firande i Norrköping med Lotta och Jossan. Socialdemokraterna hade ordnat en trevlig grej i folkets park. Det blev konsert med Timo Räisänen, ahh verkligen bra!
Han körde många bra låtar. Diggade låten "I wash mouth with soap before I go", klockren!
Blev att vi träffa han efteråt. Köpte mig en pin till mig jacka som det stod Timo på :)
Hade rivit av spellistan ifrån scenen så den fick jag signerad. Gitarristen var också så snäll att jag fick ett plektrum :)
Lyckad första maj, vädret kunde dock varit bättre!

Har haft så jävla ont i ryggen idag, det var det negativa med dagen, AJ! Kan fan knappt stå rakt, aj aj aj! Kan kanppt andas förens det gör ont! Får kolla upp de!

Allt gött!!

Bilden på mig och Timo :)
image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0