Maybe this is not the end.....

Vet ni vad?
De två arbetena jag sakta med säkert tjatat om i varje inlägg, är faktiskt äntligen klara. En glad psykologi lärare fick ta emot mitt arbete idag och engelskan som jag tidigare nämt är inlämnat. Känns skönt, inte för att skiten med alla arbeten är slut, men känns skönt att man lyckats göra färdigt lite. Nu har vi skit som matte kvar att göra och NO skit. Men de får man ta nya tag till senare.
Skolan idag var slapp, orkar inte ge min energi till den längre, nu är det ändå inte långt kvar till skolavslutning. Har fått reda på att jag ska vara "host" för skolavslutningen iår, de blir kul. Kan jag stå och dra lame jokes som ingen kommer garva åt, haha.

Nu är allt fixat till Storsjöyran med, woho. Fick mina tågbiljetter idag, ser verkligen fram emot den festivalen, kommer bli grymt. Åka med kompisar, njuta av grymma konserter, campa, fest i öltältena=blir kanon.

Klockan är 00.16 nu, borda sakta men säkert börja bädda ner mig i sängen för sömn, blir att somna till några vänner avsnitt, länge sen jag såg på den, nått jag aldrig kommer bli trött på!

Peace out/ Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0