Poetry in motion.

Tjena!
Idag tog jag mig äntligen till skolan, woho, vilka framsteg. Men när jag väl kom hade vi knappt några lektioner, så de blev en seg start. På bilden blev det en chock, vi fick sitta och måla av en naken tjej, HAHA! Min teckning blev så fin, eller inte!
Det blev dansredovisning som våra danstvåor bjöd på, i tre timmar! Men de var bra som alltid, riktigt grymt!

Har suttit och kollat på säsongsavslutnings avsnittet på One tree hill, gaaaah! Vilket slut, vill se mera nu! Seriöst, denna serie äger mig totalt, helt underbart att kolla på jämt :) Den har mycket att erbjuda.

Annars så ser dagen ut som så att jag ska försöka fixa klart psykologin, det skulle vara kul om den blev klar någon gång, men men. Sen är jag så besviken, var inne på bergs hemsida och kollade in linjen jag har tänkt att gå efter gymnasiet. Nu visar det säg att de har ändrat intagningarna och betygen man måste vara godkända i för att kunna söka. Fucking matte C har de lagt till, helt galet. Inte vad jag valt som tillägg nu till trean, fuck! Hata matte, klarar knappt av B liksom, hej hej på dig C, blää!
Men vill man något så måste man kämpa, får väl läsa C kursen i efetrhand helt enkelt, lägga ner 100% på den då.

Jag har blivit moderator på amandas hemsida :) Gött!
http://www.amandajenssen.se

Om du gillar henne är de bara att bli medlem på communityn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0