Requiem.

Idag hade vi redovisning på vårat tema som var konfrontation.
Min grupp fick konfrontation, döden. Det blev en mycket seriös föreställning vi bjöd på. Själv spelade jag en 40 årig självmordsbenägen man, blev mycket seriöst på scenen, känslorna välde fram kändes det som.
Jag blev nöjd med min prestation, gjorde mitt bästa.
Alla andra grupper var grymt bra de med, vi äger verkligen på teater min klass !

Nu börjar jag blir sjuk:/ Inte kul, ont i halsen har jag. Men jag hoppas min hals blir bätte nu när jag sitter här och dricker gott te. Och så lyssnar jag på Amanda Jenssens skiva "Killing my darlings", som jag lyssnat på non stop i en vecka, icke trött på den! Ser fram emot spelningen den 3:de, då blir det götet för hela slanten :)

Nu är jag trött och vill lägga mig och kolla på vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0