Sjuklingen gjorde sitt engelska arbete!

Ja, det stämmer faktiskt.
Igår när jag kom hem ifrån skolan åkte jag direkt till min bror, hade ingen lust till att gå hem. Broshan ville så gärna dra ner till stan så vi tog cyklarna och cykla ner. Väl nere så gick vi till H&M och kolla in utbudet. Hittade mig en fin tunika jag köpte, för billiga 98 kr, bra köp. Min bror köpte sin en ursnygg munkjacka, designad av självaste Timbaland.
Vi bestämde oss sedan för att käka ut, längesen vi hade gjort de, så de blev att vi gick till ett nyöppnat ställe som hade allt möjligt. Jag tog mig en god vegetarisk tacotallrik, mumsigt var de. Väldigt trevlig personal med ;)

Väl hemma igen blev det att jag spelade en massa Guitar Hero 3 som är så jävla kul. Broshan har fått låna de av en kompis. Fast skulle jag tvinga min bror och köpa något nytt spel till PS2 skulle jag säga Singstar, lätt att det är bättre. Skulle sjunga varenda dag :)
Ni som läst min blogg vet att jag gång efter gång har tjatat om de arbeten jag fortfarande har kvar att göra, de arbetena som får mig att m¨å dåligt varje dag. En glad nyhet är att jag spenderade hela natten åt att göra klart ett av de. So, English=done. Känns otroligt skönt att ha den gjord, då denna uppgift kan vara avgörande för de betyg jag kommer få nu i tvåan för Engelska A.
Kvar att göra nu har jag Psykologin, den ska fixas idag hade jag tänkt mig.

Det blev att jag somnade väldigt sent, fast tanken från början var att jags kulle göra en no-sleep och ta mig upp till skolan på morgonen. Men så blev det inte riktigt, däcka i fotöljen vid åtta. So no school for me!
Dagen har sätt alltså sätt ut på följande vis tills nu.
Vakna upp vid tolv
Hooka up mig på Guitar Hero 3, satt och n00ba mig i några timmar.
Och nu: DATORN! bloggning.

Men man får la hoppas att dagen tar en vändning och att det blir en lite mer intressant dag, får man hoppas.

Här är tunikan jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0