So sick!

Blä!
Har gått och blivit sjuk, känns inte bra. Plus att jag har börjat känna av alla jävla pollen som så fint har blommat ut!
Så det kliar i ögonen, jag har en fet förskylning, ont i hela kroppen, plus att man rygg är helt fucked!
Inte kul och bli sjuk när man har som ett litet mini lov ifrån skolan, och så sitter jag med en massa uppgifter som måste bli klara snart! PANIK!
Hatar när de ska bli såhär, och så finns det andra problem som man måste hantera, jag har ingen ork för allt detta!
Jag är också en fattig student som inte kan göra något för att muntra upp mig själv, har knappt några pengar kvar och månaden har precis börjat, perfekt!
Jag vill ha ett sommarjobb, jag vill ha pengar, jag vill vara en människa utan problem omkring mig, men inget verkar ju fan möjligt just nu, och jag vill ha en egen lägenhet!!!!

Vilket roligt liv jag har just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0