Sommarjobb =)

image46Yes!
Idag blev äntligen en dag med god nyheter. En tjej ifrån Miljöteamet ringde och sa att jag fått jobb hos de i fyra veckor i sommar :) Kan inte kännas skönare just nu, jag är garanterad pengar! Bra med lön var det med, typ 97 kr i timmen :O Och det blir typ på 4 veckor runt 17.000 :O, shooow me the money!

Annars idag, är sjuk så det blir inte mycket gjort för min del. Ska väl egentligen sitta och plugga och göra klart arbeten, men har inte riktigt funnit den orken till de. Istället har jag suttit och kollat igenom Greys Anatomy avsnitt, Ugly Betty och såklart den bästa Desperate Housewives. Mycket med underhållande. Jag har kommit på att serier gör mig avslappnad och de får mig att må bra. Så enkelt men sant. Visst kan detta låta patetiskt i vissa öron, men bättre att jag hittat något som fixar mig än att jag sitter dag ut och dag in och är deprimerad.

Veronica Maggio är ju nu på torsdag, men jag vet inte jag ska gå. Jag vill, men tråkigt och gå när man är sjuk, plus att det kostar ju lite. Läste idag att hon ska spela på Vrål festivalen i Norrköping den 7 juni, kan ju alltid dra dit annars. Vill jättegärna se henne, hon är så sjukt bra!
Annars i veckan blir det väl att försöka ta sig till skolan. På fredag blir de fest, Rita ska ha sin stora 18 års fest, den ser jag fram emot. Temat är glitter & bling, hmmm ? What should I wear?

Nu blir det att dra sig hemåt, har typ inte sovit hemma på flera dagar, har sovit hos min bror ett tag :)

See Ya' - Sophiie

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ugly Betty äger :D

2008-05-06 @ 22:42:36
URL: http://josefinnorstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0