Veronica Maggio @ Platens

image498 maj
Dagen har varit seg, kan inte riktigt sätta orden för känslan ja har haft i magen. Fundersam kanske? Nej, jag vet inte. Tog mig i all fall upp till skolan, på vägen dit köpte jag mig lite frukt. Vi hade nämligen nationella prov i Matte B idag, woho... not! Det gick åt helvete bokstavligen, inte ett ända rätt kan jag ha haft. Men nu blev det gjort iaf.
Måste nämna de där med frukterna, då jag tidigare varit asmatiker har jag inte kunnat äta kärnfrukt men nu som en skänk från ovan har jag börjat tåla de igen, underbart! Frukt is da shit liksom, Grany smith in my <3

Blev att jag stannade kvar i skolan för tema arbetet vi har. Vi har redovisning på det nästa vecka på saga teatern :O, känner mig ganska nervig då jag har en väldigt seriös roll att sätta mig in i. Men det kommer förhoppningsvis gå bra.
Våran affish för vår teater blev fett snygg,

Till kvällen blev det en trevlig spelning bestående av Veronica Maggio! Har lyssnat på henne nu ett tag, så det var nice att se henne live. Hon körde mycket ifrån senaste skivan, "och vinnaren är..." samt de stora hitsen ifrån första skivan.
Det var en fett bra spelning, den gjorde min dag!



_______________________________________________________

image539 maj.
Försov mig, som vanligt. Cykla till skolan och hade en franska lektion. Blev sedan lunch.
Jag, Lotta och Jossan satt och prata festivaler och har diskuterat om att åka till Östersund för deras festival "Storsjöyran". Det blev bestämt att vi kommer åka :O wooow, fett kul :D
Ikväll, Ritas fest!
Och så har bestämt att det blir att åka till gbg, för att se Amanda Jenssen på Liseberg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0