Darin feat. Kat DeLuna - Breathing your love

Jaa! Tiden har kommit då Darin äntligen har kommit tillbaka, äntligen blir han aktuell i Sverige igen. Känns helt underbart, detta är exakt vad jag behöver nu. Hysteri, glädje, nytt, roligt!
Hans nya singel är helt underbar, electro, pop, rnb gungig låt, I like.
På lördag blir det världspremiär av hans låt på Världens barn, vilket jag ser fram emot, Det blir att dricka vin och äta kex och njuta av Darins uppträdande.

På myspace finns det upplagt ett klipp ifrån när han är i studion. Jag grät seriöst när jag såg klippet, han fick fram så mycket känslor i mig. Att han kan få fram så mycket i mig ä helt otroligt och härligt.




Denna bild får mig att smälta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0