Student 09

JAG VILL TA STUDENTEN NU!
AHHHHH!!

Så känns det just nu, pallar inte med skolan, vill bara bli klar någon gång. Men jag vet att det inte är lång kvar nu. Någa månader till sen är jag friiii! Pressen av alla uppgifter vi får är jobbig, men det är väl bara bita ihop och gör det.

Brighton resan var för cirka två veckor sen, helt underbar resa. Vi fick jobba, shoppa och festa. Lyckat! Jag kklarade mig bra trots alla omständigheter. Hade min rollator till hands, fast jag klarade mig bra utan den med. Ramlade en gång, inte lika lyckat men tror på något sett det var bra för mig. Resan blev som en slags rehablitering, jag har definitivt blivit starkare sen resa. Känner att jag klarar av mycket mer och att jag kan klara mig själv på ett helt annat sett.

Just nu i mitt liv är det min lägenhet jag tänker på. Lägenheten som jag kommer få snart, kommer bli kanon. Känner det i hela kroppen. Just nu lever jag i mitt rum med en massa ouppackade kartonger. Men jag orkar inte göra det fint när jag vet att jag snart ska flytta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0