Team Jenssen

Igår blev de konsert, såg Amanda Jenssen på Garden här i Linköping.
Jag har lyssnat på Amanda sen Idol, hon har alltid varit en klar favorit så blev så glad nu när hon äntligen kom till min stad. Hade tänkt att se henne i sommras ett antal gånger men på grund av olyckan blev det inget.
Jag hade mina förväntninga på hur hon skulle vara live, och jaa, hon levde verkligen upp till det. Älskar skivan, älskar hennes röst. "For the sun" var en underbar låt hon spelade. Hon spelade inte enbart ifrån skivan utan drog även låtar hon nyligen skrivit vilket bara visar vilken stjärna hon är.
LYCKLIGAST blev jag nog när hon sjöng låten ur Idol 'Halleljuah', får gåshud varje gång, och live liksom :O
wooho!

Efter konserten skulle jag dra mig hemåt, så började gå mor bussen när jag ser hennes turnebuss stå utanför konserthuset. Så jag ger dte en chans, jag väntar vid den. Tänkte i mitt huvud att det skulle vara kul och träffa henne, och som tur var kom hon :)
Vi prata lite om spelningen, hon tyckte jag hade en fin kappa :P Jag berättade om olyckan om varför jag så gärna velat se henne i sommras men att jag inte kunnat.

Det var kul mycket kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0