Flitiga Sophie med sin rollator...

Ja, det känns faktiskt så. Skolan går bra just nu, alla är verkligen pepp inför Brighton på lördag. I can't wait!!!
På engelskan idag fick vi fylla i folmulär om volontär arbete efter att vi varit i england. Vi kommer alltså komma med i en databas där. COOOLT :P
Jag har valt till Samhäll C eftersom jag gillar det så mycket, men det visade sig vara svårare än jag trodde, fast med mycket förklarningar har jag fattat uppgiften man skälv ska uforma. Kommer att gå bra. Jag valde att göra ett arbete om hur Sverige har påverkats av invandringen.

Nervös är jag med, får panik över min packning för resan. Kommer det bli för tungt? Kommer de kasta en massa jag har i??
AHHHH! och det värsta, kommer jag pipa när jag går igenom. Har ju trotts allt en skruv i beckenbenet. Hoppas de tror på mig bara så de inte tror jag har knark eller något.

Nått som jag märkt senaste veckorna är hur folk kollar extra noga när man kommer och går på stan med sin rollator. Folk förväntar sig ju inte se en 18 årig tjej gå omkring med en sådan. Antingen tror de man är helt borta eller så tror de man har den bara för nöjes skull. Sanningen är att den är jävligt bra att ha till hands. Bra att packa saker på, du kan sitta när fan du vill och den är ganska cool faktiskt :) plus att man får bra uppvaktning i allmänhet :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Rollatorn ägde! :p Jag vill köra rally igen :D

2008-11-16 @ 15:35:30
URL: http://amandanorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0