Hets och press.

Skola idag. Det var skönt!
En jävla massa tyskar har invaderat vår lilla skola. Känner mig stolt över att plugget går så bra trots sina omständigheter. Innan sommaren om ni kommer ihåg så var jag ju beviljad en lägenhet. Idag ringde de och nu ska det sättas igång igen med papper och shit. Känns gött att hela processen sätts igång igen. Längtar tills den dagen jag har min egen lägenhet.

En sak måste jag säga. Varför ska jämt folk ta en för givet? Varför ska det vara en självklarhet för vissa att man ska fixa saker åt de. Jag är en ganska svag människa på att säga ifrån i alla fall när det kommer till mina närmsta. Men iböand måste man sätta en gräns och tänka på sig själv. Man kan inte alltid göra uppoffringar för andra. Och om folk inte kan ta det, då är de inte ens närmsta. Känns jobbigt!!!

En positiv sak som hände idag i alla fall var att jag fick svar av min idol, Darin :)
För några dagar sen skrev jag ett brev till han där jag berättade om min olycka och om hur hans musik hade hjälpt mig när jag låg liggandes på sjukhuset.
Fick detta fina svar: "Tack, det värmer verkligen att höra att det hjälpte dig och vad skönt att du klarade dig! Stor kram /D"

Stor kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0