Shop til' u drop, biaatch!

Nu sitter jag här i soffan, mätt i magen och redo att blogga lite.
De senaste veckorna har varit bra, min rehablitering går framåt. Det är hårdträning inför brighton som är nu nästa vecka. Kan inte fatta att vi ska åka dit, jag och klassen. Jag har fått jobb i kyrkan då vi kommer syssla med voluntärs arbete, så det känns riktigt lyckat att jag fick just där. För att återgå till min rehablitering så har jag gått som en galning denna vecka. Bra att jag fått känna av hur det är så det inte kommer som en chock i England.
Veckan har gått åt till att vara i skolan och shoppa fina saker till mig själv. Jag har verkligen spenderat mycket på sistone, men det har jag verkligen varit värd, varenda öre av det. Inte så att jag slösat på onödiga saker, nej, tvärtom. Jag har lagt ner pengar på sånt jag har velat ha länge och sånt som jag behöver. För en gångs skull har jag kännt mig rik, haha!

Jag har kommit in i en period när jag uppskattar musik som mest, vilket jag älskar, för musik är livet. Har fått en massa nytt att lyssna på. Just nu går mp3 varm med en skiva av Miley Cyrus. Jag rådissade henne först, men sen hörde jag en låt med henne och blev fett hooked. Hennes röst är riktigt grym och hon gör den där musiken jag verkligen kan lyssna på förevigt. Hon känns som en blandning mellan Ashlee Simpson och Avril Lavigne. Sen har jag lyssnat på Girlicious, en tjejgrupp som bildades via tv-showen Pussycat dolls present. Fett bra de med.

Nästa vecka blir det Stevie Wonder, vilket jag ser fram emot. Han är en av de bästa soul artister jag vet om- och att få höra honom live kommer bli någor jag sent glömmer.

Något jag måste göra snart är att sätta igång med mitt projektarbete, måste skriva ner min projektplan!!!
Nu blir det Prison Break!

/Sophiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0