Where the music never ends.

Good Morning people :)

Blev ingen skola idag då min vän informerade mig om igår att vi har friluftsdag, vilket jag inte känner är passande just nu.
Det blev en sen natt igår, satt och klara ut hela Guitar Hero 2, inte så jobbigt faktiskt, förutom den där jävla "Free Bird" låten. Den är helvete.
Jag måste se "Sagen om ringen" filmerna, det kom jag på inatt när jag kolla igenom broshans filmer. Minns att jag såg första filmen men somnade efter halva delen.

Fick nyss reda på att jag har en engelsk uppgift att ta tag i. Det är ju så att på LÖRDAG drar vi, hela klassen, till BRIGHTON. Ska bli så sjukt kul, har fett med förväntningar. Som tur är bor jag med Lotta, vilket känns otroligt skönt. Dels för att då slipper jag och bo själv och dels för att hon är en sån bra vän till mig.
Sen kommer det ju bli krogen varje dag har jag bestämt, after work. Jag har fått jobb i kyrkan vilket jag är väldigt glad över.Känns tryggt.

Så dagens uppgifter bilr att skriva engelsk grejen, titta på "Sagan om ringen" filmerna :)

Talk to y'all later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0