Here we go again!

Hej hej!
27 juli och sommaren fortsätter.. eller sommar och sommar. Vad fan är det med vädret? Molnigt, regn eller åska, det är vädret som gäller. Man blir jävligt opepp att gå upp på morgonen,  vad fan ska man hitta på liksom.
Inget jobb har man heller, lite segt måste jag säga. Inga direkta rutiner har man utformat vilket gör att man känner sig liiiite seg om dagarna. Men man får göra det bästa av det.

I fredags var jag i Helsingborg, där var det festival :) Darin var där och spelade. Kände att det var så sjukt längesen man såg den lille. Sist var i december och då var det bara en massa signeringar jag var på. Så det var riktigt kul att se han nu, han bjöd på en riktigt grym show. Han får mig alltid att må så bra, han bjuder på sjukt bra sång med inlevelse. Nästa stoppblir 8 Augusti, sommarkrysset :D!
Kolla in min channel på youtube för klipp:  http://www.youtube.com/user/MissSophiie

Jag har planerat in att det blir festival nu i Augusti iaf, Way out west blir det! Artister som Lily Allen, Robyn, Röyksopp, Glasvegas kommer! Åker mest för Lily Allen, ser fram emot det som fan. Upptäcka nu musik, ha kul och festa! wihuuu!!
Sen blir det Coldplay i Stockholm den 22:a . Fan vad de är bra, och kommer bli sjukt att se de LIVE! Deras msuik får en att må jävligt bra!

Tänkte passa på att tipsa om en grym artist medans jag ändå skriver. DEMI LOVATO!
En väldigt ung men mycket talangfylld tjej som blivit stor via Disney Channel. Hon slog igenom via filmen "Camp Rock'" som även Jonas Brohers medverkar i. Sen dess har hon släppt två skivor, varav en kom nyligen.
"Here we go again" och "Don't forget" heter de två skivor hon släppt.
Tycker hennes röst verkligen är orginell och hon påminner om en ung Kelly Clarksson!



Peace out!/ Sophiie



Kommentarer
Postat av: Stéphanie

What a beautiful smile he has! <3

2009-07-28 @ 19:43:31
URL: http://franskastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0