The little things you do..

Hello hej!
Ett tag sen man skrev här, men inget så major har hänt i mitt liv så kanske därför jag inte känt för att uppdatera mig. Regnet har tagit över vilket har lett till att jag inte orkar gå ut, ja det kallas depress! Istället har jag blivi hooked på två nya serier, "Privileged" och "Greek". Båda två är grymt bra må jag säga.
Jag har städat och rensat ut en jävla massa skit i min lägenhet. Detta pga att jag fått en ny lägenhet att flytta in till i höst. Det känns helt underbart. Där jag har bott nu har väl varit okej, men seriöst, inte tryggt alls och det är för långt bort till vart jag har min familj, mina vänner, mitt liv. Så ja, äntligen sker det en bra stor förändring i mitt liv. Känns som om mitt liv har varit ostabilt ett bra jävla tag nu, men nu verkar allt falla på plats igen.

För övrigt så händer det väl inte så mycket annat, blir Britney Spears konsert snart igen. Ska bli fett kul att se hennes show igen, på svensk mark denna gång!! Wohoo ser fram emot henne show, så jävla grym den var när jag och broshan var och såg henne i London!

Jag ser fram emot Augusti månad. Coldplay, Darin och Lily Allen, oooh yeah, ge mig de dagarna och mitt liv kommer att bli förgyllt :D!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack:)

aadå detsamma.

2009-07-12 @ 01:58:35
URL: http://saraamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0