London trip plus Britney concert!


Hej alla glada!
Min resa till London blev riktigt lyckad och underbar. Blev en massa härliga upplevelser som kommer att finnas i minnet en lång tid =) Britney konserten kan jag knappt förklara med ord hur bra den var, jag har verkligen ett ord för henne: ENTERTAINER. Och hon dansar sjukt bra också. Klippet ovan är från konserten. Jag och broshan hade ritkigt fina platser som vi satt på, shiit vill tillbaka igen!! Men jag får hålla ut till 14 juli då jag får se henne igen i Sverige med min kära mor.
Vi har också varit i camden market som är en sjukt stor marknad där du sriöst kan hitta vad du vill, finna allt och det finna så orginella saker där. Vill lätt åka tillbaka och ha en heldag där!
Vi turistade också såklart, blev att se london eye, big ben och alla de där! Är någon viss känsla med London, jag gillar det verkligen. En stad jag vill åka till oftare.

Student om FEM dagar, kan knappt tro det. Tiden går sjukt fort och denna vecka kommer bli fett me kul. Fest fest och åter fest :D!


hahaha, sophie och röda bussen


Sophie och Mr.Big


Jag gillar Starbucks <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0