The Climb

God kväll!
Idag har varit en riktigt nice dag. Vaknde upp hos min mor som jag spenderade natten hos, trevligt att umgås med henne och bara ta det lungt, prata om allt och ingenting och bara vara.
Vi vaknade upp vid en halv elva, åt frukost. Mamma visade mig en reklamannons på en system kamera som expert sålde. Jag blev hookes direkt, har alltid haft mina ögon på en system kamera, men aldrig haft pengar till att köpa, men idag var det dags, att bli systemized!
Kollade in Nikon D5000 som det slutligen blev att jag köpte sen. Nu sitter jag här, kan fortfarande inte förstå vilka gryma bilder man kan ta med min nya kamera, jag är så överlycklig;D wohooooooo!!! En system är verkligen något för mig, jag som älskar att fota och nu kan jag göra det på det mest proffsiga sättet, hehe ;D!

Annars så njuter jag mest av värmen, är ute och njuter av den solen vi har och uppskattar sommaren. Något jag längtat efter som äntligen är här, känns som en lång tid sedan man fick uppleva sommaren men nu är den här ;D!
Nu ska jag fortsätta och leka runt med min kamera!
Peace out!




en otroligt bra cover på Miley Cyrus - The climb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0