Friday..

 

Hej bloggen!

Yes, äntligen fredag vilket betyder helg och sovmorgon. Har ju nu i veckan gått till ett ställe som heter Jobbtorget som ska hjälpa oss unga komma in i arbetsmarknaden.. hmm, vi får se hur det blir med den saken. Vet i fan om det har varit en givande vecka, men positivt är att jag lyckats komma iväg tre av fem morgonar till stan iaf- det börjar klockan nio, alltså väldigt tidigt. Jag känner mig stolt att jag ens lyckats gå up, haha! Tacka vet jag "Vakna med The voice" som håller en sällskap innan man drar till bussen.

Igår var jag på stan med bror och hämtade ut biobiljetterna till "New moon", wohoo it's official:D Längtar till den 20:e nuu!! Men undrar varför det är 15 års gräns på den :P? hmmm

Ikväll har jag kollat på Idol, bra men så synd att Rabih åkte :( Han som gjorde så bra ifrån sig andra gången han fick entra scenen, men men så kan det gå :/ Nu blir det nog alla kolla på någon film på datorn :) Imorgon blir det födelsedagsfest hos en vän som fyller 19 år, yeyy :D! Hoppas på good old times ;)

Peace out Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0