New Moon!

YEES!

Idag släpptes biljetterna till New Moon. Jag har precis varit inne på SF och bokat in biljetter för mig och broshan! Kommer bli så kul och se den, som jag har längtat! 2 timmar i biosalongen, jag ska njuta varje gång Edward dyker upp på den stora skärmen (A).

 

Jag har även fixat biljetter till den stora finalen i Melodifestivalen den 13 mars i Stockholm, 2010. För visst kommer Darin att vara med på finalen, haha han kommer ju kamma hem hela vinsten ffs! Känns väldigt trevligt att man kommer att få uppleva hela kalaset live :O Vilken stämmning det kommer att vara, Globen kommer att koka! Och jag kommer sitta där med en MEGA fet Darin skylt :D!

 

Annars har jag bara varit på extremt bra humör idag, vilket alltid uppskattas. Dagen har varit skön och rolig. Men nej till all snö, bläää! Jag kommer nog uppsktta snön runt advent då jag sitter vid min adventsjusstake, drickandes glögg och äter lussebullar och tittar ut genom fönstret och ser snön falla.

Annars så går jobbsökandet jävligt segt, men hey.. jag försöker ju iaf ;)

 

Nu ska jag äta mat... Peace out/ Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0