Questions and Answers

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och frågar vem du är, vad svarar du?
- Och vem är du som frågar?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- En skål med thai kycklings gryta


3) I ditt senaste sms står det?
- Man ska alltid vända sig till Gud i alla lägen. Han är allt vi söker efter. Jag själv vänder mig mer till Gud nu än vad jag gjorde förut. Jag älskar den.


4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
- Coldplay ft Jay-Z - Lost


6) Välj ett ärr på din kropp?

-Ärren på mina ben


7) Vilka är dina favoritfärger?
- Grön, lila och svart


8) Vilka i ditt liv litar du på?
- Min bror och nga närmsta vänner


9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
- Skulle inte vilja byta


10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
- Bli väldigt berörd


11) Hur ofta svär du?
- Alldeles för mycket, måste bättra mig.


12) Litar du på alla dina vänner?
- Nej


13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
- Ofcourse, man ska aldrig säga aldrig


14) Tror du att allt som händer har en anledning?
- Absolut!


15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
- Otrohet


16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
- Nämner inga namn


17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
- Öppensinnad, omtänksam och bra lyssnare.


18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
- Få jobb och komma in till min skola hösten 2010


19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
- Min bror


20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

- Ja, det hoppas jag verkligen.


21) Vart togs din profilbild?
- Mitt badrum


22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
- Att jag verkligen vill sova snart så jag inte försover mig till imorgon.


23) Vem känner dig bäst?
- Min bror och Rita



24) Vad är helgens planer?
- Helgens planer var att fira en vän och ha kul


25) Vad har du på dig just nu?
- T-shirt med mjukisbyxor


26) Har du någonsin slagit ett träd?
- Yes, många gånger.


27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
- Nej


28) Aldrig sova eller aldrig äta?
- aldrig


29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
- Kvällsmänniska


30) Finns du där för dina vänner?
- Alltid


31) Gillar du att umgås med andra människor?
- Jaa, ofcourse även fast jag gillar att vara själv också.


32) Har du lätt att förlåta andra?
- Oftast, men det kan ta dig.


33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
- Det låter väl inte som en toppen idé?


34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
- Nix


35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
- Mjoo, men vet inte om jag orkar att ta tag i det.


36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Inte vad jag vet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0