Shock Value II

Kungen av Hip hop & RnB har anlänt med sin uppföljare på skivan "Shock Value". Jag har suttit dag in och dag ut och trånat efter denna skiva, äntligen har den kommit ut. Sitter just nu och lyssnar igenom mästerverket, jag ryser. De beaten, den flow musiken går i- fuckin genious. Jag blev storförtjust i första skiva, den växte som fan i min ögon för varje gång jag lyssnade. Just att han gör sammarbete med massa med lika artister från olika musik genrer gör hela konceptet jävligt grymt. Än så länge var låten "Lose control" feat Jojo en riktigt bra, shiit !!

Update kommer senare om hela skivan :)

Idag ska det bakad pepparkakor.. sen måste jag tvätta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0