The wait is ova

What's up!
Dålig med uppdatering jag vet. Positivt är att jag börjat på praktik, vilket betyder att jag typ har ett liv. Haha! Men ärligt så känns det bra med lite rutiner men jag ser inget fel med hur jag hade det innan. Jag förtjänar att ha det slappt, haha speciellt när jag ska söka skola sen. Inte mer än rätt att jag kan få chilla lite och göra vad fan jag vill.
Men iaf praktik, praktiserar på ett äldreboende. Umgås med gulliga tanter och farbröder är faktiskt kul och man får ut mycket av det har jag känt av. De har ju mycket fritid så jag brukar slå mig ner med de och snacka om allt möjligt och de berättar om hur de hade det förr. Så intressant, verkligen- man ska verkligen lyssna på de äldre, de vet vad de snackar om och vi kan verkligen lära oss av de och de kan lära sig av oss.
Var på möte idag för jobbgaranti med, skönt att det också är igång känner man ingen press för det.

Jag och bror var på premiären av "New Moon" i fredags med, OMG! TEAM EDWARD.
Asså jag döör, vilken film, de är ju helt underbara. Även fast Edward inte var med så mycket i filmen var det kul att se mer av Jacob och lära känna honom mer. Helt ärligt har jag nog gått och blivit väldigt hooked på detta fenomen, men det är ju inte så konstigt när det handlar om kärlek. Var på stan och köpte den första boken, på svenska. Nu ska jag verjkligen ta och läsa igenom alla. Så nästa gång jag är på bio och ska se trean "Eclipse" vet jag allt, haha! Plus, böckerna är nog så mycket mer detaljerade är filmerna =)


Annars så kan jag ju uppdatera med lite music med.
Rihanna här släppt sin "comeback" skiva "Rated R". Jag gillar verkligen soundet och Rihanna har en underbar röst. Låten "Russian Roulette" är fan helt underbar, dem gitarren i början, rysningar!
Och så har vi Lady Gaga, fuckin EPIC! Allt hon gör är guldvärt. Nej men seriöst, en riktig talang. Jag får gåshud av henne låt "Bad Romance", vilket beat, den äger! Och på hennes nya skiva "The fame monster" måste ni lyssna in låten "Speachless". Jag får verkligen Queen känsla över den =)

Nu ska jag kolla klart på Hannah Montana filmen innan det blir läggdags.. ( jaaa, jag vet att Miley cyrus är pinsamt, hahahah men whateva fuckers)

Peace out... Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0