My new laptop<3

Wiiie, I'm so happy. I finally got my new laptop today.
haha okej switchar tillbaka till svenska nu :P! Iaf idag kunde jag äntligen hämta ut min nya laptop som jag beställde i fredags på Elgiganten. Bästa servicen ever måste jag säga nu när jag handlat lite grejer där den senaste veckan. Blev en Samsung laptop, 17,3 skärm, LED och en massa andra goa egenskaper :D!
Nu kan jag äntligen koppla ihop min laptop med min TV:n som också är en Samsung LCD tv!!
JAG DÖÖÖR, för mycket ny tekink och jag blir helt kjdöufphmnow.äiuw och CP!! helt underbar känsla detta, moahaha. Jag som annars kollar på så sjukt mycket serier på datorn kan nu njuta och kolla via TV:n ist.. SWEEET!!

annars är livet riktigt bra, jag mår bra! Planerar inför NYC som kommer ske nästa år, fan vad det ska bli roligt! Längtar som in i tusa, att få vara där 1 månad och chilla runt :D!!

Så ser den ut <3



Kommentarer
Postat av: queen

fin blogg

2010-12-01 @ 22:53:50
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Chain UF

Handgjorda och snygga smycken: www.chainuf.blogg.se

2010-12-02 @ 12:00:04
URL: http://chainuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0