Beats in my heart, put your hands on my heart .

Halloj!
Idag steg jag upp tidigt, runt 08:00. Kollade in Vakna med the voice och åt en banan. Sen tog jag bussen till resecentrum för att gå till mötet på Arbetslivsresurs. Blev ditskickad av hon från mitt försäkringsbolag. Fick iaf träffa en man som ställde lite frågor om hur jag mår, vad jag gör och hur jag är efter olyckan. Han var riktigt bra, första gången jag kände mig mottagen på ett bra sätt, med någon som förstår och vill hjälpa. Man får annars möta så många oförstående människor som inte förstår hur man mår eller vad man kan göra.
Min praktik på Willy:s har jag skjutit upp sålänge för att jag ska ha möte med en på Arbetsförmedlingen snart där vi ska gå igenom hur arbetsför jag är och hur mycket jag komme rkunna jobba i framtiden, med praktik och så.
Känns jobbigt att ens behöva tänka i dessa banor nu, liksom, HEJ JAG ÄR 20 ÅR! Känner mig som en pensionär vissa dagar, som inte kan göra något! Men sen får man tänka, va fan, kom igen du kan ju röra dig och göra något iaf!
Ibland kommer man lätt in på de negativa banorna före de positiva och så byter man inte bana ut håller sig fast vid den första, inte bra! Iaf, skönt att jag äntligen får hjälp. Han skulle även kolla upp träning med, jippi, det vill jag verkligen :D! Det är det minsta att begära som hjälp, verkligen en självklarhet. Ska tillbaka på fredag igen för att slutföra testerna jag fick göra idag.

Annars så sitter jag och funderar över helgen, blir det Stockholm eller inte? Något säger mig att jag kommer bestämma mig sista minuten, vilket inte händer ofta kan jag lova, haha! Jag är alltid en sån som vill ha koll på läget, allt planerat och på sin plats. Men ibland får man ändra om och försöka ändra hur man brukar göra och göra helt tvärtom, för innerst inne mår jag nog bra av båda, att vara impulsiv kan definitivt vara roligt ibland, haha!
Om jag åker ska jag träffa en vän som bor där och så ska vi på konsert. Vunnit biljetter till en exklusiv spelning med Amanda Jenssen, något som skulle sitta jävligt fint just nu :D! Får se hur det blir!

En sista grej innan jag sign off!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0