How I met your mother

Tja!
Söndagar är sköna, det är dagen då man kan slappa utan att känns sig lat. Och det är exakt vad jag gjort idag, bara degat i soffan och kollat på How I met your mother boxarna jag har och haft det allmänt chill.
Jag tröttnar verkligen aldrig på just den serien, haha fy fan vad rolig varje avsnitt är!
Iaf, imorgon är det måndag, då ska jag till något som heter Rehab Support. Ska få lite kartläggning över träning och förhoppningsvis kommer jag kunna sätta igång med träning där så fort som möjligt, känns jävligt bra!
Har börjat med en nu kost som jag ska hålla mig till nu, körde det för någåt år sedan och kände att det va kanon. LCHF heter kosten, alltså Low Carb High Fat. Visst låter det gött? haha. Betyder alltså inga kolhydrater för mig utan bara fett och protein, något som känns bättre att ha som kost än att istället äta lite och gå runt och vara hungrig jämt och ständigt! Så nu får vi se hur detta går, jag hoppas det kommer gå bra, känns som om detta inte kommer bli jobbigt alls. Vill verkligen bli av med mitt sockerberonde, inte okej!
Nu börjar det en film på TV3, "Taking Lives" med Angelina Jolie, ska kolla in och se om det är något att ha!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg

2010-10-18 @ 13:33:46
URL: http://julliass.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Alltid skönt att ta det lugnt :)

2010-10-18 @ 20:40:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0