The Simpsons

Hello på er!

Är jag den enda som älskar familjen Simpson? Skulle inte tro det. Alla älskar Simpsons, det är en klassiker som man aldrig blir trött på. Jag vet inte hur många avsnitt jag sett genom åren men jag tröttnar aldrig, det är alltid lika galet kul och twisted! Man är ju uppvuxen med att kolla på det till frukosten, på eftermiddagen efter skolan och på kvällen, det finns runt omkring hela tiden :D!

Jag minns när jag var 10 år och det fanns Simpsons leksaker på Burger King, jag och min bror blev som besatta, vi ville ha alla figurer som fanns. Så vi brukade gå in och bara köpa leksaken för en tio, totalt värt. Har kvar de än idag! Sen kom ju filmen 08, den var ju hur bra som helst. Skrattade som fan. Det de alltid lyckas med i serien är att ta med det som händer just nu och så gör de sin egen lilla twist på det, haha love it!

Minns också när jag gick i skolan och man hade uppfällbara bänklock, hela insidan av min bänk var full av små utskrivna lappar med bilder på de olika karaktärerna. AY CARAMBA! Igår satt jag och kolla igenom de tre första avsnitten av den senaste säsongen, 22:a! Tänk att de gjort så många säsonger, sjuukt!

Ska kolla igenom Säsong 21 nu ;)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0