Gamla Linköping

Bilden är tagen 07, Gamla Linköping av mig

Idag var jag och mamma i Gamla Linköping, jag ville till Cloetta boden för att köpa choklad! Sen gick vi runt lite i området och måste säga att det är otroligt mysigt att bara vandra runt där. Känns som om man är i en film, miljön är verkligen annorlunda, men det är gött.
Är verkligen glad att man har så nära hit, på sommaren kommer ju folk från land och runt rike runt för att se allt som finns här och köpa den så otroligt goa chokladen! Själv har jag mycket barndomsminnen härifrån, man åkte tuff tuff tåget till Valla där man kunde mata getter och leka i den hur roliga som helst lekplatsen. Köpa lite lotter, vinna gosedjur, äta mums mums. Heldagar i Gamla Linköping, me likes =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0