Toy Story Mania!

Jag och bror var ju som sagt på Toy Story 3 på bio. 3D people! :D Det var grymt!

Men det slutade inte där, vi ville uppfylla våra innersta drömmar som vi hade som småttningar!

Inne på Toy'r'us, dog av lycka!

Och nu, äntligen, äger jag de coolaste leksakerna man kan äga! Är verkligen superglad för att jag och bror köpte varsin Buzz och Woody. Believe you me, man hoppas ju på att de lever ibland, haha :D! Har faktiskt en till Buzz, som jag fick när jag var liten, men den har inte samma effekter som denna jag köpte nu. Så det var värt att uppgradera :D!

 

Just nu skrattar jag åt MTV Sveriges FAILANDE av sin såkallade sändning av Video Music Awards. Tycker sp synd om alla som vill se på galan och så fuckar det til det totalt och lägger klipp huller om buller, inte ens sammanhängande. Är tacksam för att jag såg galan i lung och ro förut på datorn, thank yoo God for the internet <3

Ska väl sova rätt så snart, för imorrn blir det att gå upp tidigt. Ska nämligen fiska efter Robyn biljetter till Berns i december.. go go go !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0