xoxo Gossip Girl

TJA!

Har varit väldigt off på bloggen, haha! Men detta beror på att jag ägnat en massa tid på att kolla på Gossip Girl!

Först kolla jag igenom säsong 3, där jag sist sluta kolla. Kollade igenom det sen kolla jag de senaste från säsong 4! Men sen blev jag så pepp på serien att jag nu har börjat att se om från säsong 1, haha!

Brukar ni också bli så, hoooooked? Jag blir ofta det iaf, och jag älskar det! Grymt skönt när man inte orkar med saker ibland :D! Yeey!

 

Ni vet Taylor Momsen, som spelar Jenny? Hon har tydligen ett band, The Pretty Reckless! Måste säga att musiken är grym, riktigt skön röst har hon. Kolla in här:

 

The Pretty Reckless - Miss Nothing


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tjaa hur är din söndag ?



//liindblaads

2010-09-26 @ 17:03:07
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg

2010-09-26 @ 17:19:27
URL: http://twinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0