Det kommer bli en spektakulär HÖST/VINTER!

Det slog mig häromdagen att min tid framöver kommer bli sjukt nice, mycket bra saker har jag bokat in. Tänkte dela med mig av vad som kommer ske de kommande månanderna.
Juli:

Roxette live i Göteborg!
Där vi kommer bo på hotell Gothia Towers i en SVIT :D
Augusti:

Way out west! Robyn och Kanye ffs! :O
Oktober:

The Femme Fatale Tour with Britney Spears, LIVE at Globe Arena
Jag är så jävla pepp så det finns inte :D Inte nog med att jag ska åka dit jag har också MEET & GREET!! Jag kommer alltså att få träffa drottningen själv :O! LYCKA!
November:

RIHANNA! GLOBEN! YES! BÄST! LOUD TOUR!


Jag och familjen åker till NYC !!! 22-29 november, thanksgivning är 24:e :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0