REBOOT!

Dags att liva upp bloggen igen!
Ser att det var ett jävla tag sen jag skriv och jag känner att det är dags nu igen. Jag gillar att blogga men jag är också lat vilket har resulterat i att jag inte bloggat. Jag har skaffat hund, en chihuahua vid namn Chandler! Åkt till New York i tre veckor (mars-april), är fortfarande arbetslös, väger för mycket men känner mig allmänt nöjd med livet.
Vad jag har känt på sistone är att jag som person har gått och blivit så jävla lat, på allt! Jag är inte lika fokuserad och målinriktad längre som jag var för kanske några år sedan. Någor säger mig att jag tappa mycket av detta efter olyckan då jag kände att jag hamna som i något slags mellanläge mellan allt i mitt liv. Jag bara fanns och var glad över att jag levde.
Jag är glad att jag blev slapp efter olyckan för jag mådde verkligen inte bra av att vara den stressade Sophie jag var innan som jämt hade ångest. Men det jag känner just nu är att jag inte vill vara kvar i denna slappa period som jag varit i senaste åren, jag måste finna balansen att ta mig ur det och finna ett bra mellanläge där både stress, avslappning, glädje, sorg, ja hela paketet finns med.
Men är det inte vad vi alla söker? balansen om att finna välmående.
Jag vill ha jobb, det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0