Simning!

Idag har jag simmat som en svin!
Drog till Tinnerbäcksbadet vid ett, även om solen inte var framme. Utepoolen är ju trots allt uppvärmd så det var inte alls farligt när man hoppade i. Chandler och Shane fick vara hemma vilket de är så bra på. Är så otroligt glad över att de sköter sig när man är borta och att det går bra. Shane är seriöst den bästa katten man kan ha! Lugn som fan och tålmodig =)
Iaf, simmade jävligt mycket idag, 30 länger x 50 meter vilket blir 1500 METER vilket är 1,5 KM!  Känner mig mega stolt över mig själv, JAG ÄGER! Det som är så skönt med simning med är att jag inte själv känner att det är jobbigt förens jag är klar och ska hem, haha! Då blir jag helt slut och kan knappt gå, som idag, haha mina ben kändes som gelé :P Men om jag fortsätter i denna stil kommer jag nog kunna tappa fläsket!
När jag kom hem hade jag fått en avi om att hämta paket, mitt proteinpulver och bars hade kommit! Isopure heter proteinpulvret på 1 kg, 289 kr. Köpte jorbgubbsmak. Har precis skakat ihop med mjölk och det smakar himmelskt! Blev inte tjockt alls som mitt andra proteinpulver som jag hade innan.
Kommer köra det som måltidsersättare nu framöver, så hoppas på det bästa =)
Nu ska jag ut och få igång min cykel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0